S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem počítači / zařízení. Nastavení cookies můžete změnit v nastavení vašeho prohlížeče.

Obchodní podmínky

Všeobecné  obchodní podmínky

 


1) VŠEOBECNÁ USTANOVENÍ

Kupující učiněním závazné objednávky stvrzuje, že akceptuje Obchodní podmínky pro dodávku zboží vyhlášené prodávajícím. Vztahy mezi kupujícím a prodávajícím se řídí těmito obchodními podmínkami, které jsou zároveň pro obě strany závazné. Zboží perte v šetrně a v ruce, pokud není na cedulce u jednotlivých výrobků uvedeno jinak.
2) OBJEDNÁNÍ ZBOŽÍ

Nabízíme vám možnost pohodlného nákupu přímo z Vašeho domova, kde můžete nakupovat nonstop. Objednávat si můžete jednoduše a pohodlně pomocí virtuálního nákupního košíku, e-mailu, či písemně na naši adrese. V případě jakýchkoliv dotazů ohledně zboží nás kontaktujte na e-mail: fmoda@seznam.cz

Předmětem smlouvy je pouze zboží uvedené v kupní smlouvě – objednávce. Velikosti, materiál a ostatní údaje uvedené na našich stránkách jsou údaji nezávaznými a vycházejícími z údajů výrobců. V případě nesrovnalostí Vás samozřejmě budeme kontaktovat.

Upozorňujeme, že obrázky produktů v internetovém obchodě mají pouze ilustrační charakter a nemusí zcela odpovídat skutečnosti.

Podmínkou pro naplnění platnosti naší elektronické objednávky je pravdivé vyplnění veškerých požadovaných údajů a náležitostí uvedených v objednávkovém formuláři. Objednávka je zároveň návrhem kupní smlouvy, kdy samotná kupní smlouva posléze vzniká samotným dodáním zboží.

3) POTVRZENÍ OBJEDNÁVKY

Objednávka je přijata do 24 hodin, potvrzení objednávky vám zašleme e-mailem, o odeslání budete taktéž informováni e-mailem. V případě nejasností Vás budeme samozřejmě kontaktovat.
4) ZRUŠENÍ OBJEDNÁVKY

Kupující má právo objednávku bezplatně zrušit, ihned po jejím odeslání a to až do doby, než dojde k jejímu potvrzení ze strany prodávajícího podle předchozího odstavce.

Nevyzvednutí dobírky není odstoupení od kupní smlouvy!!!

Poslední dobou se množí nevyzvedávání dobírek, proto jsme nuceni stejně jako ostatní e-shopy zahájit opatření proti tomuto jednání. 
Pokud chcete od kupní smlouvy odstoupit, lze objednávku pokud ještě nebyla odeslána stornovat. Vždy je časová prodleva mezi objednáním a odesláním balíku.

Další možnost je, zásilku převzít a zboží nám vrátit ve 14 denní lhůtě.

Pokud zásilku nevyzvednete, bude Vaše jméno zapsáno na internetové stránce -  www.nespolehlivizakaznici.cz

5) PLATBA A DODÁNÍ ZBOŽÍ

Pro zákazníky z České republiky:

Bankovním převodem – předem na účet

Česká pošta         1- 80,-- Kč
Dobírka
Česká pošta       - 110-150,--Kč
Balík do ruky      - 185,--Kč
Rozvoz po Brně  - 50,--Kč - platba předem na účet
Pro zákazníky ze Slovenska
POUZE! Bankovním převodem - předem na účet prodávajícího - podklady k platbě budou kupujícímu zaslány po objednání zboží.
Česká pošta- cenný balík - 270,--Kč(cca 10EUR)
Ceny v € jsou přepočítavány každý den podle aktualního kurzu ČNB

Pokud zvolíte platbu "bankovním převodem - předem", čekáme na úhradu 7 dnů. Pokud částku za zboží do té doby nepřevedete a nebudeme mít od Vás žádnou informaci o důvodu, bude Vaše objednávka stornována a zboží uvolněno k dalšímu prodeji.

Zboží expedujeme každý všední den, kromě středy. Expedice zboží proběhne do 24 h po obdržení platby (v případě platby na účet). V případě platby dobírkou je pak zboží expedováno do 24 h od potvrzení objednávky. Objednané zboží posíláme obvykle jako doporučené psaní/balík nebo obchodní balík prostřednictvím České pošty. V případě, že některé zboží nebude skladem, budeme Vás neprodleně kontaktovat.

6) VÝMĚNA ZBOŽÍ

V případě potřeby Vám nepoužité a nepoškozené zboží vyměníme za jiný druh. Zboží stačí zaslat doporučeným balíkem (ne na dobírku!) na adresu uvedenou na zásilce jako " odesílatel" vlevo nahoře.

 

Před odesláním zásilky s vráceným zbožím je nakupující povinen na tuto skutečnost prodávajícího průkazně upozornit a zároveň definovat konkrétní výčet vráceného zboží dle objednávky (název zboží). Po  předchozím nenahlášení bohužel příjemce zboží nepřevezme. Náklady spojené s vyměňováním nese v plné výši kupující.


7) VRÁCENÍ ZBOŽÍ


Pokud je kupní smlouva uzavřena pomocí prostředků komunikace na dálku (v internetovém obchodě), má spotřebitel v souladu s § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo bez udání důvodu odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží . Odstoupení od kupní smlouvy musí být prodávajícímu odesláno na e-mail - fmoda@seznam.cz a to ve lhůtě uvedené v přechozí větě. V případě, že kupující dle přechozích odstavců odstoupí od smlouvy, vrátí prodávající peněžní prostředky přijaté od kupujícího (kromě částky představující dodatečné náklady na dodání zboží vzniklé v důsledku kupující zvoleného způsobu dodání zboží, který je jiný než nejlevnější způsob standardního dodání zboží nabízený prodávajícím( 1,--Kč) ) do 14 dnů od odstoupení od kupní smlouvy kupujícím, a to stejným způsobem, jakým je prodávající od kupujícího přijal, pokud kupující neurčí jinak. Prodávající je taktéž oprávněn vrátit plnění poskytnuté kupujícím již při vrácení zboží kupujícím či jiným způsobem, pokud s tím kupující bude souhlasit a nevzniknou tím kupujícímu další náklady. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než mu kupující zboží vrátí nebo prokáže, že zboží prodávajícímu odeslal.
Ustanovení zákona o odstoupení od smlouvy ve lhůtě 14 dnů však nelze chápat jako možnost bezplatného zapůjčení zboží. Spotřebitel v případě využití práva na odstoupení od smlouvy do 14 dní od převzetí plnění, musí prodávajícímu do 14 dnů od odstoupení od smlouvy vydat vše, co na základě kupní smlouvy získal. Pokud to již není dobře možné (např. v mezidobí bylo zboží zničeno nebo spotřebováno), musí spotřebitel poskytnout peněžitou náhradu jako protihodnotu toho, co již nemůže být vydáno. Pokud je vrácené zboží poškozeno jen částečně, může prodávající uplatnit na spotřebiteli právo na náhradu škody a započíst svůj nárok na vrácenou kupní cenu. Prodávající je v takovém případě povinen vzniklou škodu prokázat. Prodávající spotřebiteli v takovém případě vrací jen takto sníženou kupní cenu.
V žádném případě nelze zboží vracet poštou na dobírku! Jakékoliv takto vrácené zboží nebude prodejce přijímat. Vrácené zboží musí být v zcela v původním stavu (oblečení neprané a nežehlené) a označeno původní identifikační etiketou zboží.  Při zaslání vráceného zboží přiložte k zásilce okopírovanou fakturu a k ní připsané číslo účtu, kam budete chtít vrátit zpět peníze, popř. adresu, na kterou budete chtít peníze odeslat složenkou, ta je však zpoplatněná- 50Kč. Zásilku odesílejte v obalu, ve kterém Vám zboží přišlo, pouze ho přetočte a nadepište adresu, nezasílejte prosím zboží v krabicích, pokud jsme Vám ho tak také nezaslali!
Vrácené zboží zasílejte výhradně jen na adresu, která je uvedena na obalu jako odesílatel, tedy Fmoda s.r.o., Brněnská 136, 664 51 Šlapanice nikoli na sídlo firmy, které je uvedeno v kontaktech.

 

8) REKLAMACE A ZÁRUKA

Případné reklamace vyřídíme k Vaší spokojenosti individuální dohodou s Vámi a v souladu s platným právním řádem. Kupující je povinen zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil případné vady a poškození. Případné vady je kupující povinen neprodleně hlásit naší firmě a zboží nejpozději do 30 dnů od nahlášení reklamace odeslat. Za vady vzniklé přepravcem neručíme.
Na veškeré zboží se vztahuje zákonná lhůta 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady.

Záruka se nevztahuje na:
a) vady vzniklé běžným používáním
b) nesprávným použitím výrobku
c) nesprávným skladováním

Postup při reklamaci:

1) informujte nás o reklamaci telefonicky, e-mailem, či písemně
2) zboží zašlete jako doporučený balík (ne na dobírku) na naši adresu
3) do zásilky uveďte důvod reklamace, vaši adresu
4) doklad o nabytí reklamovaného zboží v našem obchodě

Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději do 30 dnů od jejího vzniku, tedy převzetí zboží naší firmou. V případě delších reklamací Vás budeme neprodleně informovat o stavu reklamace.


9) PORUŠENÍ KUPNÍ SMLOUVY

Pokud zákazník stornuje svoji objednávku z e-shopu fmoda po odeslání objednaného zboží, nebo se na zrušení objednávky s prodejcem nedohodne, a již došlo k plnění či vznikly náklady na straně prodejce, je zákazník povinen uhradit vzniklé provozní náklady. Provozními náklady se rozumí např. telefonické hovory se zákazníkem, distributorem, objednávání, zabalení či příprava expedice a úhrada poštovného distribuční společnosti, náklady na vrácení zboží distributorovi, nevyžádaná skladová zásoba apod. V případě nepřevzetí zásilky zasílané na dobírku v úložní době, dojde k porušení kupní smlouvy, protože zákazník je ze strany prodejce automaticky informován o potvrzení a stavu objednávky (elektronickou poštou), veškeré argumentace či odůvodnění nepřevzetí (např.neobdržení oznámenky apod.) jsou brány za zcela účelové. Zákazníkovi bude automaticky účtován storno poplatek ve výši 500,--Kč. Za tím účelem je vystavena faktura či zaslány platební informace potřebné k úhradě sankce elektronickou formou se splatností 14 dnů a 0,05% za každý den prodlení, ve které jsou zahrnuty náklady prodejce spojené s objednávkou a expedicí zboží. Zákazník má možnost v tomto případě do 7 dnů aktivně požádat o opakované zaslání zásilky a provede úhradu zboží předem (nejpozději však do 7 kalendářních dnů). V tomto případě mu nebude storno poplatek účtován. Původní cena zásilky však bude navýšena o částku 100,--Kč, tj. náklady na nové doručení, doplatek rozdílu dotované ceny poštovného a balného za první doručení, manipulační poplatek a případné telefonické či administrativní náklady. V případě neuhrazení objednávky, vzniklých nákladů či storno poplatku v uvedeném termínu, budeme pohledávku vymáhat. Proces je vstřícně nastaven tak, že zákazník má možnost vždy uhradit pouze zaviněnou škodu či náklady. Pokud však nekomunikuje, nehodlá škodu či vzniklé náklady uhradit, není schopen se s prodejcem jakkoliv smírně dohodnout, nezbývá nám než uplatnit pokutu dle těchto obchodních podmínek a pohledávku předat firmě k právnímu vymáhání. Za takovou situaci nese plnou vinu kupující a hradí také zvýšené náklady z důvodu svého počínání, které těmito průtahy ve vymáhání vznikají.


10) OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Prohlašujeme, že se při zpracování osobních údajů prodejcem fmody řídíme zákonem č.101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů. Zákazník má kdykoliv právo požádat o vyřazení svých údajů z databáze, popřípadě upravit údaje o své osobě.


Zákony a předpisy:
- zák. č. 455/1991 Sb., o živnostenském podnikání
- zák. č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů